Efter inte allt för många timmars sömn..

Vilken natt, jag är utpumpad av alla mardrömmar.. och att sova själv!
Eftersom jag tagit hem alla saker har jag saknat i princip allt! Sängen har känts som en vattensäng, påslakanet är alldeles för kallt, det har och regnar fortfarande konstant och jag sparkade ut ett helt vattenglas eftersom det stod mitt på golvet..

Tur att det bara är två nätter kvar, sen får jag sova i en riktig säng med min kära som är påväg hem från deras semester just nu faktiskt! Nått att glädjas över iallafall! :)

Nu ska jag diska, klä på mig och börja traska mot skolan för städ och inventering,. Ha en trevlig dag allihop!

Kommentarer
Anna

Vi väntar och längtar att du ska komma hem här hemma men snart så. Sköt om dig! KRAM

2010-06-15 15:33:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!