Dagens klippning

Idag har vi egentligen bara fortsatt på förgående klippning med en lugg i helform:





Annars tar dagen bestått av att vi lärt oss kamma, hur kul? Hmm.. Och resterande tid inne i teroisalen och imorgon ska vi hjälpa varandra att kolla vad vi skulle passa i för frisyrer, kan bli intressant.

Ikväll fick Rebecca agera frisör på hemmaplan och klippa till min lugg, så nu ska jag försöka gå upp i tid så att jag får till den imorgon. Under tisdagsfikat hann även Marie och frisören själv få sina luggar klippta.

Nu är jobbsökardagarna och helgen välkommna, imorgonkväll åker vi hem!

 


Kommentarer
kusin sussi

hallojsan.. nu har jag hittat min frisyr och hårfärg.. detta jkan du får äran att fixa till på jag :)) precis som på dessa bilder.. urtjusigt tycker jag :) När har du tid..hahaaa

2010-03-30 11:10:10
Victoria

Vad kul att du har hittat hit! Det ska vi väl kanske kunna ordna, först måste vi se till att ses! ;) Hoppas allt är bra med er, kramkram!

2010-03-30 22:56:10
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!