Dan före dan

Läxan är gjord, jag har duschat, lagt fram kläder och slutligen packat. Nu måste jag ladda batterierna om jag ska orka med att börja en timme tidigare och jobba på lunchen för att slutligen få åka hem tidigare..

Här kommer några bilder från dagens klipp, färg och blekning:



Färgen blev riktigt snygg, eller hur? Ännu bättre i verkligheten också!

 

Egenvården är nu välkommen, jag som hatar hätta har nu funnit ett skönare sätt att få slingor och snyggt blir det!

Nu är det gonatt, ha en trevlig helg så hörs vi på söndag igen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!