Första kundpasset avklarat

Förmiddagen var lagd som teknikträning på permanent, långhår och fönvågor. På långhårs timmen övade jag flerdelsflätan som man kan göra hur mycket roligt som helst med!





Och efter detta pass blev det lunch och sluuuuuuutligen kom våra eftermiddagskunder och vi kunde sätta igång! Det var både nervöst, spännande och lärorikt. Imorgon väntar nästa pass!

Senare på dan fick vi lite tid över, så då skapade jag och Stina denna variant på inbakad fläta:



Och efter att vi blev färdiga på skolan samlades vi hos oss och åt..... våfflor! Mums vad gott!



Men middagen verkade inte stoppa särskilt länge för nu är jag faktiskt lite hungrig och funderar på att kliva upp och göra en macka, men klockan är alldeles för mycket och jag ska upp alldeles för tidigt imorgonbitti... Gissa vad som händer imorgonkväll föresten.... vi åker hem!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!