Lugn fredagskväll i Övik

Idag har vi haft både teori och jobbat praktiskt med permanentning. Senare under eftermiddagens fick vi färga varandras ögonbryn vilket var behövligt. Så nu är påsken och vårsolen välkommen!

Ikväll har jag och Evelina varit ut på en promenad innan vi gick hem till henne och toppade igenom hennes hår. Nu sitter jag och planerar min morgondag. Ska försöka kliva upp så tidigt som möjligt så jag hinner handla, förbi stan, plugga och äta innan vi ska sätta oss i bilen och röra oss mot Umeå för att gå på en frisyrvisning!

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag ta tag i disken innan jag ska dyka ner i Hår & färg/kemi.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!