West side story

Ny överraskning! Vi ska få åka på studiebesök på Norrlandsoperan i Umeå om drygt två veckor, där ska vi bli guidade genom smink och hår och senare på kvällen ska vi se musikalen West Side Story. Hur bra lät inte det?

Idag fick vi även det alla har gått och väntat på.. vårt första oförberedda prov. Men det gick bra och egentligen inget att oroa sig för, de kommer när det kommer! Klassisk klippning har vi också hunnit med, så nu kanske jag får öva när jag kommer hem i helgen? Eller, det var ingen fråga!

Nu ska jag krypa ner tillsammans med min bok och senare drömma mig bort till fredag då jag får träffa min fina prins!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!