I'm back!

Nu har torsdag, fredag, lördag och söndag passerat och jag/vi har hunnit färga/tona/slinga hår, rullat permanent, åkt hem, varit hemma och slutligen åkt tillbaka och påbörjat en ny vecka. Idag har vi tränat sax över kam och jag trodde jag skulle bli galen tills vi prövade på att göra fönvågor.. för då blev jag galen. Nä, klippningen gick bättre och bättre och de resulterade i en ovan och öm handled.

Imorgon är det dags för sista egenvården innan kundpassen börjar. Har fortfarande inte bestämt mig för någon frisyr, men antar att en hel del nött måste bort.. Blir spännande att se hur alla ser ut imorgoneftermiddag/kväll. Håll ut för bilder, det kanske dyker upp förr eller senare!

Nu ska jag göra mig klar för sängen så kanske jag är utvilad imorgonbitti. Avslutar med några bilder från lördagen med tjejerna förrförra helgen!









Kommentarer
ln

åh vad jag började längta hem till er när jag ser dessa bilder :-) miss you

2010-03-23 23:34:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!