Idag är det...kallt

Jag må inte vara den första som säger det, men idag är det verkligen kallt. Hur ska man stå ut alla dessa månader vi har framför oss? Hoppas kroppen vänjer sig fort och att man inte behöver gå omkring med massvis med kläder på sig i evigheter..

Längtar tills det blir soliga dagar då man kan åka ut och grilla, köra skoter, pimpa eller bara ta låååååånga promenader och få njuta lite av vintern!

Nu ska jag försöka börja framkalla lite bilder- och sen ska jag minsann ta mig en varm dusch innan man får krypa till sängs!



Här har ni en av bilderna från Örnexpo 2010! Var inte så hemskt varmt den dan heller, brrr...

 


Kommentarer
Tesan

Snygg! Vilken fin bild på dig!!!

2010-11-11 23:41:01
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Emmeli

Hej Vickan :)

Hur är läget? det var länge sen man hörde av dig :)

Tänkte bara säga att sidan jag använder mig av när jag gör min header heter scrapblog.com



Good luck :)

2010-11-17 13:04:54
URL: http://emmeliiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!