Idag är ingen vanlig dag

Nu är anställningspapprena påskrivna och nu återstår bara en dryg månad kvar som arbetslös! Redan på onsdag ska jag börja förbereda mig med en färgkurs, teoretiskt i Skellefteå. Vilket ska bli riktigt kul, vill sätta igång nu på direkten!

Har varit en trevlig dag med mamma i stan, trots att jag inte inhandlat något i klädväg.. Mest mat och praktiska saker! När jag kom hem började jag tillsammans med Peter förbereda och göra gomiddag, för idag är ingen vanlig dag- utan det är våran årsdag! Nu inväntar vi efterrätten och efter det händer det inte särskilt mycket utan vi ska bara umgås och mysa på.

Tänk vad tiden går fort... :-)

 

Min snygging!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!