Sunday without sun

Veckorna må gå fort, men helgerna går dessvärre fortare. Började helgen med att åka in till Piteå och min nya arbetsplats för en välkomstmiddag och After Work, fotade oss för annons och hade allmänt trevligt. Nu återstår bara en vecka lite drygt innan det är dags att börja jobba, oj så roligt! Mina första kunder är tillochmed inbokade!

Resterande av helgen har fortsatt i ett lugnt och ledigt tempo. Idag har vi städat lägenheten, bytt sängkläder och andra söndagssysslor.. Peter åker till Norge imorgon och jag besöker mamma och pappa, hoppas på att det blir nått julbak i veckan också.

Nu ska jag äta Sharonfrukt, en helt ny upptäckt för mig inom fruskvärlden!

Kommentarer
Jenny

Tack så mycket!:D

2010-11-23 12:43:42
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!