Härliga söndag

Tänk att man både fick sovmorgon och vakna tidigt idag! Man borde få ställa tillbaka klockan oftare, inte sant? Har fått mycket gjort tack vare extratimman känns det som. Har börjat med en storstädning i lägenheten, hämtat granris och fått fräscha upp både badrummet och balkongen. Tror jag måste bosätta mig på balkongen för det blev så mysigt, längtar tills det blir mörkt och jag får tända där ute! :-)

Igår var det dags för att sätta sig vid skolbänken, jag Lina och Emma hade bestämt oss för att ta skoterkörkortet. Inte för att jag är en skoterförare på heltid men känns lite bättre när man väl kör att ha kortet, lite vettigare om inte annat. Och tur som vi hade började snön vräka ner och då vi slutade och hade klarat teorin fick man välja om man ville köra upp- sagt och gjort, nu har även jag skoterkörkort!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!