Äntligen!

Under mitt fem-dagars-uppehåll har det hänt saker minsann!

Började fredagen med att åka till Piteå och provjobba på en salong, försökte lämna nervositeten utanför dörren men det är klart.. när man ska prestera ska väl alla känslor finnas med. Jag provklippte min modell och sedan stannade jag kvar näst intill stängning. Helgen fortsatte med jobb, middag på AllStar med tjejerna och en mysig övernattning hemma innan söndagen kom.. måndagen kom och slutligen tisdagen då min telefon äntligen ringer och jag får det roliga beskedet att jag har fått en lärlingsplats!

Så nu har en rejält tung sten släppt ifrån mig och det är äntligen dags att snart få börja slutföra min utbildning! Detta firades med att det blev storrensning hemma och glad som jag var slängde jag åtta fina, kära, välanvända och.. slitna skor. Jag menar, då kanske jag rymmer något nytt?

Annars har jag varit ovanligt uppåt(konstigt?) och lekt hela eftermiddagen med lillkillen. Fått välja middag och spelat tv-spel tills mitt humör nästan, bara nästan, försvann och nu ska jag krypa ner framför tvn och ha lite kvalitétstid med min fina pojkvän!

Tack för alla grattis och ha en fin fortsätt kväll allihopa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!