Trött-onsdag

Gårdagens träning verkar har tagit ut sin rätt.. eller så är det för att det varit en relativt lugn dag på jobbet- jag är iallfall trött och huvudvärken vägrar ge med sig..

Ska iallafall trotsa mig själv och åka till lägenheten en sväng, måste hämta internetdosan och se vad som händer där, kanske Lina får ett besök också. Om jag tar mig iväg det vill säga!

Nu ska jag passa på att skicka en stor puss till min älskling som befinner sig i grannlandet för lite jobb, har jag tur kikar han in här!

Avslutar med en bild på mig och Emelie från avslutningsveckan i Örnsköldsvik!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!