Finfin lördag

Idag har jag fått göra min första "riktiga" bröllopsfrisyr! Detta på min kusin och hon blev så fin så. Halvt om halvt uppsatt och massa fina lockar, blommor och allt som hör till! :)

Efter det åkte vi hem till mamma och pappa och fick lunch. Så nu är vi mätta och belåtna! Nu är frågan vad man skulle ha gjort ikväll, låter ju som om det är sista dagen med finväder så man får väl ta vara på det!

Nu ska jag försöka vinna över Peter i NHL.. Kan ju behövas ett eller annat lycka till!



Kommentarer
Nathalie

fin bild:)

2010-09-11 15:15:25
URL: http://liborius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!