Fortsätter kalasa

Igårkväll hade vi främmande och ännu mer fika fikades, men ändå känns det som om allt fika är kvar.. Tur att Lina & Henke kommer ikväll och förhoppningsvis gör slut på allt!

Har hunnit med mycket fastän klockan bara är halv två. En vända till Luleå för en arbetsintervju, snabbshopping och hem för en lunch på Heart to heart där jag fick stark, konstig mat..

Angående arbetsinterjuven så den gick bra och början av nästa vecka ska jag in och provklippa två stycken! Håller tummar och tår!!



Min fina Orkideé som Peter överraskade mig med igår!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!