Glöm inte att rösta idag!

Idag fick jag vakna med frukost på sängen, det var mysigt... Och nu på morgonen har jag hunnit färga ögonbrynen, vilket verkligen var på tiden. Borde ta fransarna också men känns lite avancerat att göra själv och sen har jag inga lappar under ögat men det kan jag ju iofs klippa till.

Idag står handling, bakning och städningen på schemat. Och senare i eftermiddag är vi bjudna på palt-middag i Muskus, gottgott! Igår fick vi gomiddag hemma på Västermalm, så vi är lite bortskämda!

Nu är det dags att sätta igång. Men glöm inte att rösta idag, vi har gjort bort det redan! :-)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!