Sunny day

Det är klart man vaknar tidigt en sånhär solig dag. Fastän jag varit halvvaken sedan Peter klev upp så låg och och drog mig till efter sju, haft en konstig magknip i flera timmar också. Måste nog vara från den ohälsosamma pizzan vi åt igår som spökar.

Men inte har jag varit ledsen för det, jag trotsade nämligen min onda mage med en macka halv åtta.. Och gissa! Min ledsna mage blev en glad mage, så då cyklade jag iväg på ett halvlamt träningspass. Men värt att nämna är faktiskt att jag använde mina muskler!

Efter det har jag ringt och mailat angående jobb och nu ska jag hoppa i duschen så att jag slutligen kan fara och handla så det blir någon middag idag.. och imorgon!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!